Гарантія і Поверненя

Гарантія і Поверненя

Види гарантій

У нашому інтернет-магазині wekids.com.ua є два види гарантії, які ми пропонуємо для наших клієнтів. Тип гарантії залежить від конкретного бренду товару. Нижче докладно описані ці види і на яку продукцію вони поширюються. Перша — це офіційна і вона йде безпосередньо від виробника. Другий вид гарантії — є пожиттєвою технічною гарантією, яку надаємо ми від нашого магазину.

Офіційна гарантія від виробника

Велосипеди: Pride, Apollo, Stolen, GT, Marin, Schwinn, Discovery, Formula, Optima, Dorozhnik, Леон, Titan, Cross, Miqilong, Galileo, Oskar (Детальніше)

Автокрісла: Lorelli, BabyStyle, Renolux, Avionaut,Biene, Capsula, Welldon

Коляски: Lorelli, Miqilong, BabyStyle, Renolux

Пожиттєва технічна гарантія

На електромобілі та велосипеди: Azimut, Best Trike, CORSO, Pilsan, Lamborghini, Baby Tilly, Profi, Bambi, Turbo Trike, Baby Trike, Toprider, Royal Baby, Like2Bike, Тотоша, CrossBike, Lorelli

Автокрісла: Baby Tilly, Bambi, El Camino, Joy

Коляски: Bambi, Baby Tilly, Carrello, El Camino, Joy

Гарантія

Гарантія від виробника на велосипеди
Придбаний велосипед у нашому магазині знаходиться на фірмовій гарантії виробника. Гарантія поширюється окремо на раму та навісне обладнання. Ремонт, налаштування та гарантійне обслуговування проводиться за участю офіційного сервісного центру виробника. Термін гарантійного обслуговування для різних елементів конструкції велосипеда різний. Гарантія на рами зазвичай триває від 1 до 6 років, залежно від виробника, гарантія на обладнання - 6 міс.-3 років. Точний період гарантійного обслуговування визначається умовами кожного окремого виробника:
Як скористатися гарантією?
Все, що необхідно для того, щоб скористатися гарантійними послугами, це паспорт на велосипед із прикріпленим товарним чеком та гарантійний талон (якщо він надається з велосипедом).
Недійність гарантійних забов’язань наступає, у випадку якщо
  • має місце природне зношування матеріалів, компонентів та обладнання, до яких відносяться: шини, камери, ланцюг, зірки трансмісії, гальмівні колодки, троси, сорочки тросів, ручки керма, сідло, бічна поверхня обода, чашки та гайки кермової колонки та каретки, підшипники, механізми ручок перемикання та гальмівних ручок, втулки коліс, шарніри підвіски, амортизатори, амортизаційні елементи вилки, педалі, металовироби.
  • велосипед застосовувався у змаганнях будь-якого виду чи будь-яких інших заходах, що передбачають проведення змагань та виконання елементів трюкового характеру;
  • виявлені поломки, несправності стали результатом неправильного регулювання обладнання та елементів конструкції, недбалою або неприпустимою експлуатацією або іншими способами поводження з велосипедом, які заборонені інструкцією з експлуатації;
  • покупець самостійно проводив ремонт велосипеда, розбирав окремі вузли чи комплектуючі;
    виявлені пошкодження та несправності були спричинені нещасними випадками, ДТП, пожежею, стихійними лихами та іншими непередбаченими обставинами;
  • конструкція велосипеда зазнала внесення некваліфікованих удосконалень та змін;
  • на лакофарбовому покритті виявлені сколи, тріщини та подряпини, які стали результатом експлуатації велосипеда при порушенні інструкції або якщо велосипед використовувався не за призначенням.
Зняття велосипеда з гарантійного обслуговування
  • Якщо велосипед обслуговувався чи ремонтувався не у сервісних центрах
  • Якщо на велосипед було встановлено (замінено) деталі (вузли) або внесено зміни до його конструкції. (чистка рами від фарби, просвердлювання отворів, відпилювання частин, видалення/додавання деталей в амортизатори, встановлення дискових роторів більшого діаметра тощо)
  • Якщо причиною несправності велосипеда виявились: експлуатація з надмірними навантаженнями, недотримання або порушення правил експлуатації, зберігання, контролю за станом велосипеда відповідно до цього Посібника
  • Якщо виріб використовувався для підприємницької чи професійної діяльності.
Хто забезпечує гарантійне обслуговування?
Гарантійним обслуговуванням займаються безпосередньо авторизовані сервісні центри. Якщо сервісні центри окремих виробників недоступні в Україні - з усіх питань, пов'язаних із гарантійним обслуговуванням, звертайтесь до нас.

Політика гарантійного та сервісного обслуговування електротранспорту

Гарантія надається терміном від 6 до 36 місяців, залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:
  • Модель
  • серійний номер
  • гарантійний термін
  • дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціонований доступ, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний номер, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
  • природне зношування або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу

Гарантійним обслуговуванням займаються безпосередньо авторизовані сервісні центри. Якщо сервісні центри окремих виробників недоступні в Україні - з усіх питань, пов'язаних із гарантійним обслуговуванням, звертайтесь до нас.

Пожиттєва технічна гарантія

На всі електромобілі, автокрісла, велосипеди та біговели ми надаємо технічну гарантію на весь термін користування транспортом. Не важливо скільки часу пройшло з дня покупки товару – рік чи п'ять. Покупець може звернутися до нас і ми допоможемо вирішити проблему.

Якщо це ремонт- він може бути безкоштовним або платним, все залежить від складності поломки. Не важливо, зламалася чи деталь або ви просто хочете замінити на нову, для вас вартість буде до 70% нижчою, ніж в іншому сервісному центрі або магазині, так як буде заводська ціна без плат або комісій.

Що входить у технічну підтримку
  • Безкоштовний/Платний (за собівартістю) ремонт;
  • Заміна деталей та комплектуючих;
  • Безкоштовна консультація під час експлуатації.
На кого поширюється гарантія?
На всіх, хто придбав у нас електромобіль, велосипед чи біговел, незалежно від вартості чи періоду покупки. Все, що необхідно для того, щоб скористатися гарантійними послугами -  це просто зателефонувати нам, назвати ПІБ на кого було оформлене замовлення і далі ми вирішуватимемо Вашу проблему.

Обмін і Повернення товару

Повернення товару здійснюється відповідно до чинного законодавства України - Закону України "Про захист прав споживачів" протягом повних 14 календарних днів включно.

Щоб реалізувати право на повернення товару, треба переконатися, що:
  • товар не був у використанні, тобто є новим;
  • збережено товарний вигляд (відсутність подряпин, сколів, потертостей тощо) та споживчі якості товару;
  • не порушена цілісність упаковки та збережені пломби, ярлики, товарний чек (якщо він надавалася з товаром)
Обмін і Повернення товару
  1. Після виявлення дефекту, рекомендується одразу ж припинити використання товару, зробити кілька точних фотографій проблеми, коротко описати її та надіслати нам на пошту: wekids.com.ua@gmail.com
  2. Для регіонів України повернення відбувається перевізником Нова пошта за рахунок покупця без зазначення накладеного платежу (якщо повернення/обмін пов'язане із браком товару – за наш рахунок).
  3. Ми повернемо гроші на день повернення або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Якщо у Вас виникли додаткові питання, то ми з радістю надамо на них відповідь за номером 0800 088 007 094 (Кожного дня з 09:00-18:00) або приходьте до нас особисто на наш склад за адресою м. Київ, вул. Ушинського, буд. 40 (Солом'янський район)

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Додати в кошик
Перейти в кошик
Швидке замовлення

За допомогою повідомлень про замовлення можна не тільки отримувати актуальну інформацію на замовлення, але й мати швидкий канал зв'язку з магазином